100-метров burnout на BMW M4

Общи 13 октомври 2014 | Speed-Press.com A- A+ 25945 посещения | без коментари

Първото доставено на частен клиент BMW M4 премина в ръцете на Жан Пиер "JP" Кремър. Едва получил колата, той започва своя тунинг проект: "Ауспухът трябва да се махне, хромираните накрайници изобщо не отиват на автомобила. Джантите трябва да се сменят".Малко по-късно тунинг майсторът пише на официалната Facebook страница на компанията си JP представяне на протичащите подобрения: вече са монтирани по-големи спирачки с 6-бутални апарати и 400-милиметрови дискове на предната ос, както и регулируемо окачване и 19-цолови джанти OZ.Най-важен, разбира се, е силовият тунинг. J. P. подобрява битурбо редовия „шестак“ на серийния M4 от измерените на дино-тестер 420 к.с. до 497 к.с. Освен това внимание привлича въртящият момент: 739 Нм вместо стандартните 550. При толкова много нютонметри дори М4 достига своите граници. JP успява да измине 100 метра в яростен burnout (вижте видеото), докато гумите „намерят“ сцепление. Също толкова впечатляващо е, че тунингованият M4 вдига от 100 до 200 км/ч за 8,37 сек, докато серийният автомобил се нуждае за същия спринт от почти десет секунди. Видео

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте